Jeg modtog ikke en rabatkode efter tilmelding til nyhedsbrevet
Problem
- Har ikke modtaget en rabatkode efter tilmelding af nyhedsbrevet
- Jeg har ikke modtaget min rabatkode
Løsning
Tjek venligst din mailboks' "spam / junk mappe"
Hvis du ikke har modtaget din rabatkode inden for 24 timer efter tilmelding til nyhedsbrevet, kan du kontakte vores kundeservice på telefon 79221300
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Jeg har brug for en moms kvittering. Er det muligt at modtage den?
- Min rabatkode virker ikke
- Hvordan kan jeg ændre faktureringsoplysningerne eller få fakturaen sendt til et firma?
- Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
- Kan jeg bestille med mit visitkort?
- Foretages min betaling sikkert?
- Hvornår trækkes pengene på min konto?
- Jeg vil gerne vide mere om et produkt, jeg vil bestille, hvordan kan jeg gøre det?
- Jeg kan ikke gennemføre købet, hvad kan jeg gøre?