Jeg kan ikke gennemføre købet, hvad kan jeg gøre?
Problem
Jeg kan ikke gennemføre købet, hvad kan jeg gøre?
Løsning
Sørg for, at det produkt, du køber, er tilgængeligt. Kontroller, at alle anmodede oplysninger er inkluderet og korrekte. Kontroller, at det betalingskort, du bruger, ikke er udløbet. Hvis problemet fortsætter, kan du kontakte os via vores chat eller sende os en mail på .
Du kan med fordele benytte nedenstående formular til kontakte os:
Electrolux
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
AEG
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Hvordan kan jeg ændre faktureringsoplysningerne eller få fakturaen sendt til et firma?
- Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
- Kan jeg bestille med mit visitkort?
- Foretages min betaling sikkert?
- Hvornår trækkes pengene på min konto?
- Jeg vil gerne vide mere om et produkt, jeg vil bestille, hvordan kan jeg gøre det?