Hvad skal jeg gøre, hvis dele af produktet mangler ved levering?
Problem
Hvad skal jeg gøre, hvis dele af produktet mangler?
Løsning
Hvis du mangler dele i din levering, ønsker vi, at du kontakter vores kundeservice via nedenstående kontakt formular eller via chat. Det er vigtigt, at du oplyser ordre nr. som står på kvitteringen eller på faktura.
Følg nedenstående links for at kontakte os, eller hvis du vil læse mere om dine vilkår:
Electrolux
AEG
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Hvornår bliver min ordre afsendt?
- Hvor lang tid tager leveringen?
- Hvad gør jeg, hvis ordren ikke er leveret på trods af den planlagte tid?
- Hvor kan jeg finde sporingsnummeret til at spore min levering?
- Hvordan leverer du min ordre?
- Leverer du i weekenden?
- Kan jeg bestille en levering?
- Kan jeg hente min ordre personligt?
- Hvordan tilføjer eller ændrer jeg leveringsadresse?
- Kan jeg få produkter leveret overalt i Danmark?