Hvad gør jeg, hvis ordren ikke er leveret på trods af den planlagte tid?
Problem
Hvad gør jeg, hvis ordren ikke er leveret på trods af den planlagte tid?
Løsning
Vi beklager forsinkelsen i leveringen af din ordre. Kontroller leveringsstatus ved hjælp af sporingslinket, der blev sendt via e-mail. Hvis der ikke er opdateringer, bedes du kontakte vores kundeservice via chat eller via nedenstående link:
Electrolux
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Hvordan leverer du min ordre?
- Leverer du i weekenden?
- Kan jeg bestille en levering?
- Kan jeg hente min ordre personligt?
- Hvordan tilføjer eller ændrer jeg leveringsadresse?
- Hvad skal jeg gøre, hvis dele af produktet mangler ved levering?
- Kan jeg få produkter leveret overalt i Danmark?
- Leverer du internationalt?
- Hvad sker der, hvis ingen er der, når leveringen ankommer?
- Hvilke leveringsmuligheder er der?