Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse. Hvad er grunden?
Problem
Jeg har ikke modtaget nogen ordrebekræftelse. Hvad er grunden?
Løsning
Vi anbefaler, at du markerer dit spamfelt, hvis e-mailen ikke er modtaget. Kontakt vores kundeservice via chat eller via tlf. hvis du ikke har modtaget din bekræftelse.
Electrolux
https://www.electrolux.dk/support/contact-us/
https://www.electrolux.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
AEG
https://www.aeg.dk/support/contact-us/
https://www.aeg.dk/overlays/shop-terms-and-conditions/
Var denne artikel hjælpsom?
Relaterede artikler
- Er det muligt at annullere en allerede afgivet ordre?
- Hvordan ved jeg, om min ordre er indtastet korrekt?
- Hvad gør jeg, hvis jeg opdager, at produktet er leveret beskadiget?
- 30 dages returret på dit uåbnede produkt (Gælder kun webordre)
- Hvordan afgiver jeg en ordre?
- Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse via e-mail. Hvad kan jeg gøre?